Nu ska vi strax till banken

Orkar  inte ,men har ju lovat , sen såg jag nu på hemsidan att dom har öppet varje dag månd till  torsdag till kl 18 ??
Hmm så ofta er jag på banken ingen koll!
Håll tummarna nu att allt klaffar att det inte saknas det ena eller det andra !
Sånt orkar jag inte med!
Då är det bättre jag skaffar ett extrakort till mitt konto!
Se you later


Kolla vilket hemskt kort!
Skule koka ägg på jobbet heromdagen hahaha men jag "snubblade" alla ägg åkte rundt och vattnet ut,men jag orkade inte byta ägg hahaha jag chansar endå!
Ja ni ser ju hur det gick tror det var ett ägg som klara sig;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas det gick bra på banken! Ägg som ägg..haha går att äta ialf!! ; ) Kramen

2008-03-06 @ 18:52:22
Postat av: Monica

näää jag hatar sprukna ägg *blä*
det gick bra på banken ;)

2008-03-06 @ 19:48:00
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0