Nu är man hemma ;)

Både skönt och inte skönt svårt att förklara !
Kommandoran är lämnad hos sin far, !
Vi har haft det trevligt mycket trevligt,men man måste väga sina ord,om man kan säga så!
Hon kan vara riktigt bisk ;( men vi har pratat om det !
Det var inte före idag när vi skulle åka hem, så hon fick såååååå brottom!
-men jag hadde inte alls brotttom jag ville träffa min kompis en gång til, vi ses ju knappt 1 gång i året!
Så vi åkte iallafall dit igen hon blev lite sur!
Vi pratade lite o mdet sen ville hon ha på sig sina nya skor( typ sandaler =) glöm det !!
Dom ska du ha till VÅREN// sommaren!
Då blev hon riktigt tjurig,men vet ni vad jag gjorde? Jag tog tillbaka skorna sa att jag kanske ska lämna tillbaka dom!
Gissa om det blev lång fejs??
Jag tror den bet på henne, får hon frågade i bilen om jag lämnat kvar dom ( hon trodde det) Jag sa bara att jag ska byta dom om du inte skerper till dig och lyssnar!
Sen var det bara trevligt!
Så from nu så åker en av hennes favvosaker bort om hon är dum  ( uppkäftig)mot mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag applåderar! Det är det enda sättet som verkligen fungerar. Välkommen hem!

(Det är maken som sköter ALL ekonomi...that's why.)

2008-03-27 @ 20:09:01
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: monica

Tackar o bockar hihihi 1 - 0 till mig
Jaha men vadå kollar han genom allt på ditt kort? ;o

2008-03-27 @ 20:12:01
Postat av: grannfrun

så ska dom ta´s ^^

Välkommen hem..

2008-03-27 @ 20:50:59
Postat av: Monica

GF! :japp iaf tonårs tjejer hihihi

2008-03-27 @ 20:52:51
Postat av: Ewa

Bra rutet!
Kul att du är hemma igen, om du vill höra låten tryck på den gröna texten..hoppas att det funkar.
*Kram*

2008-03-27 @ 21:46:56
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Skonilsson

Hej alla.
Nu är det kontakt igen. ;)

2008-03-27 @ 21:54:10
URL: http://skonilsson.blogspot.com
Postat av: Monica

va bra da SN hahaha
Ewa var det rutet av mig?
nu hörde jag låten men vet ej vem som har orginalet *tyvärr'

2008-03-27 @ 22:11:52
Postat av: Marina

Det e bra Monica!Hon ska inte behandla dig hur som helst!Du är hennes mammma..Åh då ska du behandlas med respekt!Ha en jätte bra dag!!!*kram*

2008-03-28 @ 09:15:25
Postat av: Pangis

yeees så måste man göra.. sätta gränser! Det låter osm ett samtal jag hade kunant haft med min lilla kommandora:-) Kram, kram

2008-03-28 @ 10:52:48
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Malla

Go mamma, Monica go!

Pok

Malla

2008-03-28 @ 20:10:55
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0