Nesta vecka åke jag och kommandoran

Till Örebro, om kommandoran vill med så klart , är ju pappa vecka men det är påsklov,
Och jag tror hon vil följa med mig!
Om hon vill så bor vi på hotell några dagar , lite shopping och en massa fika och mys med Magdalena!
Följer hon inte med så sover jag hos Magdalena!!
Har inte träffat Magdalena sen på 1 år??
Skit vad tiden går, 2 barns mamma har hon också blivit! *kul kul*
Magdalena är en supertjej,vi kan ta upp tråden där vi lämnade den för 1 år sen!
Sånna vänner finns inte på träd!!
Hoppas jag får ledigt bara
;)

Kommentarer
Postat av: pangis

Öret i påsk låter finfint.. Glöm inte badkläder om kommandoran ska med.. Gustavsvik är inte helt fel.. Ha fin vecka här.. Jag drar till fjälls:-) Kram

2008-03-16 @ 13:25:10
Postat av: Tindra

Nämen vad kul! =)
Skönt att få komma iväg sådär ibland. Ha det så jättebra nu!

2008-03-17 @ 14:32:45
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0