När vaknade hon idag da?

Kl 14 men hadde kunna sovit mycket mycket längre ,kom inte i säng före 5 ;=o
sen började jag forståa att hosta , bara för att man läger sig ner!
Skit jobbigt, Upp o dricka mera cocillana!
Det hjälper!
inatt när jag satt upp såg jag ett skitdårlig program som hette frånvarande!
Dom pratade skit om Charlotte perreli i över en timme??
Jag känner inte , eller vet så mycket om henne,men herregud vuxna människor ,som pratar skit?
Blev förvånad av att Ann Söderlund ´var med där, jag gillar henne egentlig ,men hon tappade lite efter skitsnacket!
Den var den där Katrin Schulman,med, så vad kan man förvänta sig??

Kommentarer
Postat av: BLOGGKUNGEN

ag har alltid sagt att de där schulman´s är ett gäng dårar. de lever för fan på att snacka skit om andra.
undrar hur länge det dröjer efter att baristasnack kommer på bok och snacket börjar gå på stan (för det är ju garanterat som satan att expressen och aftonbladet och de mindre gratistidningarna kommer få ett ex)innan den berömda bloggfamiljen kommer visa sitt missnöje! då kommer vi alla att få oss ett riktigt gott skratt. bring it, i vilken jävla soffa som helst, vilken kanal som helst, vilket media som helst, jag är redo.

2008-03-02 @ 20:27:49
URL: http://baristasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0