lite kul

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!
Nått jag matar i kommadoran varannan vecka!

Hur mycket kontanter har du på dig?
Just nu 900 kr + lite småmynt

Vilket ord rimmar på "test"?
Pest

Favoritplanet?
Pluto

Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
ingen spesiell,men just nu har jag hallå det ringer svara då en liten kille som tjötar

Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Bh och tröja

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Ecco

Vad var det senaste som fick dej att skratta:
En täckning som lille T***e ritade till mig innan hon gick hem ;)
Ni ska få se bild en dag hahaha *asg*

Vad gjorde du klockan 2 i natt?
sov som en gris,,nänänäääääää snarkade inte ! Det gjorde jag icke! barasaattnivet

Vem skickade det senaste sms:et till dig?
Hemligt ;=)

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Hammarby sjöstad

Vilket uttryck använder du mest?
Lustigt ( marias fel)

Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Magnus och kommandoran

Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Grannens hund eller var det Magnus hahaha *fnïss*

Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
2 om kaffe räknas

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
noll men derimot behöver jag bränna ner lite foton på en cd skiva

Vilken ålder har varit bäst hittills?
Har jag inte tenkt på ,längtar efter 40 ;)

Din värsta fiende?
Ingen aning tror ej jag har några, brukar inte ha fiender eller bli ovänner med folk, jag är inte sånn!
Om man inte kan säga sockret,? det är min värsta fiende

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
en fin ek

Vad var det senaste du sa till någon?
God natt och sov så gott!

Vilken färg har din jacka:
Kaki grön

Vem var senast arg på dig?
å herregud ingen aning skulle vel vara kommandoran dåhahaha, annars vet jag inte , folk brukar inte bli arg på mig!

Vem umgicks du med senast?
Hadde just besök, så det var T*ve,T***e D***n & K*****n




Vilken sida sover du på?
höger sida också höger sida i sängen, m på vänster

Vad blir ditt namn baklänges:
acinoM

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
max en vecka

Hur tar du dig till jobbet?
Går 350 meter

Vad gör du när det regnar:
innomhus helst

Vad har du för startsida på internet:
Google

Vem ringde du senast: 
En kompis Lollo

Godaste drickan till frukost?
Juice

Första sporten du gick på: 
Gymnastik

Vilken tv-serie är bäst?
Anna Phil

Vad är du mest rädd för i hela världen:
Att mista dom som betyder mest för mig och att bli lämnad ensam.och att ha ovänner

Vad har du för färg på ditt påslakan:
Blått och vit Typ hästen mönster

Vad ska du döpa dina barn till:
Malene ;)

Kan du ditt mobilnr utantill:
Japp haft det sen 1995 tror jag ,

Senaste lästa bok:
Läser just nu 2 Johan Cullberg ( mitt psykiatriska liv) senläser jag Åsa Anderberg Strollo ( Bryta om)

Vem kramade du senast:
hadde just besök, så det var T*ve,T***e D***n & K*****n

Sen fick Magnus en puss o en kram så klart
Vad åt du senast?
Pizza med en samla till efterrätt  bajsnyttigt ;)

Vilka språk talar din mamma?
Norska

Vilka länder har du bott i?
I Sverige Norge

Hur bra är din syn?
Kanon.=)

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? 
Har ingen bror

Var är dina syskon just nu? 
har inga syskon

Vilken tid gick du upp imorse?
Gick upp vid 06:45

Kommentarer
Postat av: Majsan

Inget hjälper...Varken receptfria eller
receptbelagda mediciner....=(
Japp jobbar inatt sedan är jag ledig onsdag och torsadg natt...
Kram

2008-03-11 @ 23:08:03
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Marina

Den snor jag!!!;-)

2008-03-12 @ 07:11:32
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Anna

Den va rolig,ha en bra dag på jobbet!

2008-03-12 @ 08:35:39
URL: http://bannemignog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0