Jag är här :)

Sov till 11,30 vaknade först vid 9,men sovnade om!
Drömde konstigt var 3 tonåringskillar som hadde kidnappat 2-3 stk 3åringar, dom forsökte ta kommandoran med sig , jätte rörigt var det inte kom jag fram på 112 heller.
Rörigt verre!
Sen har jag varit ute en sväng i handlat lite frukost + lite annat!
Konstigt jag känner mig sämre idag, vaknade vid 03,00 tiden hadde en nys attack i en timme ,
Somnade om vaknade vid 9 igen samma nysattack ögon rann!
Märkligt fortf feber absolut inte mycket 37,5 ( brukar ligga på 36-36,5)
Men jag känner mig sjuk!
Lovade mig själv att ringa doktorn "nesta gång" men jag pallar ej, sitta i telekö,sen vänta på att bli uppringd ,och få en tid!
Hatar att passa tider, nu vill jag bara vila!
Vi är bortbjudna i kväll!
Får se hur jag mår sen!
Först ska jag ringa ett samtal vid 14, sen ska jag vila !

Kommentarer
Postat av: Tindra

Du får krya på dig. Se bara till att ta hand om dig själv så ska det nog gå. =) Vet hur trist det är, jag som nyss i princip har tillfrisknat.

kram /Tindra

2008-03-07 @ 13:41:14
URL: http://thoughtsandfeelings.blogg.se/
Postat av: Anna

Kan inte M ringa då?? Vet hur det är när man inte orkar..:(
Hoppas du orkar ta dig till en doktor,du behöver nog det..så du blir ok nån gång..*kram*
Sonen & jag låter alltid så där när vi är ute & handlar..känner du igen dig :)

2008-03-07 @ 14:09:58
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

tack tindra ;)
Näää han är inte den typen svårt att förklara !
;)
Jag o kommadoran bara tjafsar när vi handlar ;)
iallafall var det så
förut men det har gett sig lite ;)

2008-03-07 @ 14:36:55
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Malla

Monica...

Inte för jag är någon doktor... Men det låter som du är allergisk!?

Huxflux blev jag det för några år sedan... Pollen å vad skit det nu var. Clarityn är det jag får knapra så härs års.. Vår.. men även sommar..

Det funkar finfint även mot myggbet...

Gå till doktorn och kolla nu! Seså!!!

Pok

Mallanysklibralla

2008-03-08 @ 09:14:20
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0