Inte har man gjort mycket

 Vilat , hmm ja kanske men dator har legat i knäät , så det kanske inte gills !
Sen precis när jag vaknade så kollade jag i bokhyllan , vi har nemlig gjort en liten bokavdelning på jobbet, som vi ska býta , lämna in böcker-!
Jag vill ju absolut inte sänga dom, det ska man inte gör med böcker!
Men ge bort eller skänka det går bra!
Tänkte att detta blir ingen svår match ,har många jag vill bli av med ;)

Trodde jág, jag  fick knapt ihop en kasse !
Svårt att skilja mig från böcker eller olika saker !
Tänk om jag ska läsa den igen , eller kommadoran vill ha den?
Hallå blir jag ju aldrig av med nått!
Måste kika igen om det är nått jag kan bli av med!
Snyggt bokmärke har jag iaf  ;)

det kommer från henne;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det va jättefint!! Vi får åka till hennes trakter & storhandla :D

2008-03-06 @ 18:24:29
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Åsa

Wow va snyggt! Nä böcker e svåra att skiljas ifrån! Jag har massvis men många e nerpackade i kartonger i källaren ; /

2008-03-06 @ 18:53:53
Postat av: Monica

I källaren kan man väl inte ha böcker heller¨!!

2008-03-06 @ 19:48:47
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0