Imorgon kommer Helge

Katten Helge alltså *roligt* namn låter som en sur gammal gubbe , men da passar han här ;)
Han gillar inte att bli lyft, ( tur det jag gillar ju inte katter)
Han gillar intenär man "lekslåss" då blir han polis och biter i fötterna! ( tur vi inte slåss här hemma)
hoppas han ska trivas iallafall!
Jag glömde tyvärr och berätta för P´att jag har lite otur med djur , fiskar i toaletten,+ att jag  körde över en ekorre + en fågel, när vi åkte till Norge i sommras allt hände innom 10 min !
Men det var inte med mening!

Kommentarer
Postat av: Skonilsson

Du vann men - markera texten på min post så får du se om jag också vann. ;)

2008-03-16 @ 00:21:12
URL: http://skonilsson.blogspot.com
Postat av: Helena

Det kommer säkert att gå bra med katten.=)
Är du Hoyan du menar som jag har på bild i bloggen?
Om det är den så heter den Hoya Wee-Bella.....det finns en uppsjö av Hoyor.
Den är lättskött.....jag köpte min som ett skott på hösten och redan våren efter blommade den rikligt.
Den doftar lite....jag är känslig för sånt men det är lagom med doft.
Hoppas du hittar en....annars finns det ju många andra fina Hoyor oxå.
Ha en skön söndag vännen!
Kram

2008-03-16 @ 07:25:41
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Monica

Helena; ja det kommer säkert gå bra ,men lite orlig blir man ju tänkom han inte trivs ? Men det löser sig!
Ja det är den blomman jag letade efter , får leta vidare , skriver ned namnet direkt!
Kram själv , ha en fin dag ;)

2008-03-16 @ 11:24:46
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0