Idag händer det kanske inte så mycket!

Men jag ska forsäka städa balkongen ( rökrummet) och göra vårfint!
Klippa ner pelagonerna och lite sånt där!
Vi har ju inglasad på balkongen så jag har gjort ett lite projekt, iår att inte bära ner blommorna tillkällaren , har låtit dom stå kvar på balkongen, har ju inte ens varit kallt!
To.m min murgröna är lika fin och grön som den var i höst!"
Magnus sa att han ska damma o städa ,om han slipper balkogen ;)
Oooooo yess där har vi en deal
;)
Kommandoran kom hem hel o trött igår, haft det kul ,
men var otroligt sliten, av med smink och rätt i seng!
Idag ska hon ev träffa killarna( kompisar i klassen)
får att lämna över lite saker dom lämna i henne väska!




Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har en murgröna som stått i en kruka på bron hela vintern....den står inte ens under tag men den har överlevt och nu kommer det tom nya blad.
Här uppe har vi ändå haft det ganska kallt vissa dagar.
Ha en mysig dag vännen!
Kram

2008-03-08 @ 11:59:34
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: grannfrun

ha en skön helg.. städa inte ihjäl dig nu. *KRAM*

2008-03-08 @ 12:08:39
Postat av: Anna

Likaså med min ros på baksidan,trodde den skulle stendö under vintern men den är fortf. grön ;)
Hoppas du får en fin dag!

2008-03-08 @ 12:10:50
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Marina

Det låter som en bra överenskommelse..Tycker jag..
Skulle oxå behöva göra rent på vår inglasade, men det är inte kul när det rinner in vatten där när det regnar ute..Men nu har ju väsbyhem lovat att dom ska komma och kolla på det och göra något åt det..Jag vill ju kunna sitta där utan att bli blöt om fötterna..
Ha en bra lördag och slit inte ut dig ;-)

2008-03-08 @ 12:35:51
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Monica

har inte alls slitet ut mig ;) åkte hem till en kompis tog en fika sen var det städa det gick så
fort så ;)

2008-03-08 @ 15:50:23
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0