Idag är jag trött

Inte så konstigt va? Med tanke på mina sömnvanor i helgen!
Igår stängde jag data 23,15 och vips så  var kl 02,00 ????
WHY
 går tiden så förbannad fört?
Så idag är jag tvungen att sitta här o läsa alla favvoritbloggar ,( så jag inte somnar på soffan)
jag har ganska många bloggar som jag kikar  in till!
Faktiskt just nu mellan 40-50 stycken,men inte alla jag kommenterar i
;)
Ja ni som har besökt va mig vet ju vilka jag kommenterar i!
Oftast är det nån som kommenterar här , då käns det roligare att kommentera hos er!
Men där håller ni vel med va?
Får man aldrig kommetarar av en viss bloggare så sluttar jag kommentera ,
Det handlar väl lite om att ge och ta ?
Eller?

---------
På tal om bloggar så kan man ju undra på en del?
Varför bloggar man?
Jag bloggar mest för mig sen gillar jag ju flera av min favvorbloggar , kommenterar hellre en att bloggar !
Såg en kommentar hos Baristan och Mona idag !Att det förekommer fusk på bloggregistret??
Först av allt undrar jag hur sjutton man kan fuska?
MEN varför fuskar man?
Mår man bättre?
 Blir bloggen bättre om man vinner?
Vinner man nått särskillt när man vinner månadensblogg?
Och om man fuskar för en sånn lite sak som bloggregistre´t 
Då undrar jag hur mycket man fuskar i riktiga livet??
Nån som vet?
Undrar ni vem jag skriver om
Blixman och ( kommer inte ihåg den andra )
Konstigt..


Kommentarer
Postat av: pangis

Bloggar blir som TV-serier.. börjar man läsa i en blogg så vill man ju veta vad somhänder. I synnerhet när det är människor i liknande ålder och med liknande liv. Jag blir jätteglad när någon ny (som du9 lämnar en kommentar och då blir ju den bloggen mer intressant helt plötsligt. Det där med bloggtoppar och fusk begriper jag inte. Jag bloggar, tävlar gör jag på skjutbanan:-) Fin kväll till dig hoppas du får sova inatt!

2008-03-03 @ 19:17:04
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Monica

;) pangis ja visst är det så!
Ja hoppas vekligen jag får sova inatt ska lägga mig tidigt *promise*

2008-03-03 @ 19:34:15
Postat av: Skonilsson

40-50 bloggar... hur hinner du? :)

Vi belönade Blixman med en länk. No hard feelings. Det är nog det sista vi säger i frågan. Sen hoppas jag hennes hund inte mår som grannes - förresten, grannens kanske kan få lite tips om hur man får hunden att sitta fint. :/

2008-03-03 @ 20:14:20
URL: http://skonilsson.blogspot.com
Postat av: Maria

40-50 stycken?? Hur orkar du undrar jag :-)
hur orkade du jobba idag förresten hela dan dessutom... efter en hel vecka så sjuk som du var och hur slut du var när du var här igår så undrar jag faktiskt... Jaja.. jädra anamma finns det i norskan än ;-)

2008-03-03 @ 20:36:14
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Monica

Inga problem ;)
men vissa skummar jag bara igenom, vissa är inte ens uppdaterade ,
sitter ju med datan i knäät men jag "umgås" med dom här hemma *usj* va hemskt det lät hahaha,

2008-03-03 @ 22:00:48
Postat av: Mona

Du satte huvudet på spiken; om man fuskar med nåt så simpelt som ett jävla bloggtoppsregister, så kan man ju undra vad mer man fuskar med?

Men allvarligt talat Monica: 40-50 bloggar!!! Jag är FÖRVÅNAD över att Magnus inte ruttnar på dig snart...

Men, problemet stavas lap top. Har aldrig suttit så mycket framför datorn, sen jag köpte en bärbar. Inte så bra..

2008-03-03 @ 22:01:45
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tja bruttan! Sover du?? ; ) Ska snart sussa här men måste ju gå igenom bloggarna först!! Fattar inte heller hur o VARFÖR man fuskar på bloggregistret?? Helt sanslöst! ha en skön natt där o jag hoppas du e bättre?? Har du vart hos läkaren eller ska jag komma upp o dra dig dit?? ; )
Nattekramen!

2008-03-03 @ 23:37:51
Postat av: Majsan

Ja men vem är inte trött...Sitter på jobb och gör allt för att hålla mig vaken....Är snortrött...Hoppas attt allt är bra annars???
M

2008-03-04 @ 02:50:20
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: Maria

Just det, glömde svara på frågan varför jag bloggar :-)
Jag är som du vet ingen sån där stor bloggare som tävlar.. Jag bloggar för att tömma mitt huvud bara. Få ur mig vad jag känner, som det var från början minns du när bloggen kom? En dagbok. Jag använder den när huvet blir fullt och jag måste tömma. Vem som läser eller inte bryr jag mig inte om, det är ju bara mina enkla tankar. Har ingen tanke på att börja tävla om att få många bloggare, jag bara tömmer lite :-)

2008-03-04 @ 06:10:27
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Maria

Du ser.. kan inte ens språket Haha.. få många läsare skulle det va.. inte det jag vill ha :-)

2008-03-04 @ 06:11:30
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Anna

Go´morron gumman, ja du vet att jag inte röstfiskar iallafall..lösenord!!!! Men man kan ju bara gissa hur Baristan kunde ha så många röster i början av månaden???
En del kan data tekniken & kanske en vadslagning? En del stör mig som fan ska jag säga dig...du har en av dom länkarna hos dig men ska inte säga vilken ;)
Kram på dig gumman & ha en kanon dag :D

2008-03-04 @ 09:06:04
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: monica pååååå jooooobb

Baristan har inte fuskat iaf det var ju han o som såg fusket från början av :)
Anna :) sen kan jag ana vem du menar ,det måste vara den länken som Grannfrun prata om ,då hon hoppa av bloggreg :)

2008-03-04 @ 10:31:00
Postat av: monica pååååå jooooobb

Baristan har inte fuskat iaf det var ju han o som såg fusket från början av :)
Anna :) sen kan jag ana vem du menar ,det måste vara den länken som Grannfrun prata om ,då hon hoppa av bloggreg :)

2008-03-04 @ 10:31:20
Postat av: Malla

?!?!? Monica... Jobbar inte du inom vården?

Okej... Jag är också blogadicted... Ska vi starta någon slags minnesotamodell för blogberoende?!? Kan väl bli nästa affärsidé!??
Jag sköte biznizarna och du kognitivar lite... ;-)

Näeee... Baristan behövde inte fuska... Han "stod för sig själv"...

Precis min åsikt... Hur fan ser fuskarnas liv ut när de:

1, Tar sig tid att ta reda på HUR man fuskar?
2, De fuskar friskt...
3, De står inte för sitt fuskmisstag... När de
blir påkomna...
4, De klarar inte så elementära saker som att glädjas åt andras framgång....
5, De beskyller andra för sina egna tillkortakommanden...

Ja Herre min skapare.... Nu ber vi en bön...

LÅT OSS ALDRIG BLIR SÅ`NA... ;-)

Pok

Mallaförvånadbralla

2008-03-04 @ 10:57:30
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Inna

Jag tycker att jag surfar mycket, men 40-50 bloggar! Jag har kanske 10-15 som jag läser dagligen och lika många till som jag kollar varje vecka. Och jag har ändå ett jobb där jag kan smygsurfa emellanåt.

jag har bloggat/skrivit dagbok på nätet i 10 år och det har blivit en naturlig del av livet att dela med sig av små vardaglig ahändelser och tankar.
Visst är det ett sätt att bli sedd, men också att en möjlighet att dela med av vardagen med släkt och vänner som jag jag inte träffar så ofta.

Sen är bloggen en underbart plats att få nya vänner på. Webbisar är underbart att få!

2008-03-04 @ 11:31:27
URL: http://innasego.se
Postat av: Anna

Nää inte den bloggen Monica..en helt annan,skrivit inne hos mig..den du skrev är bra!

2008-03-04 @ 13:26:26
URL: http://bannemignog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0