Gu va trött jag är!

Sitter här och kollar igenom era bloggar , egentlig vill jag lägga mig ,men då sovnar jag inte till kvällen!
Igår la jag mig 21,30 vakande 01 sovnade inte om före 03 tror jag ,sen vakna jag av att M  lämna sonrummet
;o
Jag vet inte varför ?
( han har inte kommit hem ännu)
Men när han inte sover brevid har jag faktiskt svårt att somna om
;(
Så nu har jag kommit fram till att det är banne mig bättre att lägga sig 01 får då sover jag som en sten iaf hela natten!!
Idag har jag köpt detta kortet ;)
Kommer bli perfekt till svärfar ;) han älskar pelagoner ( jag med)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har alltid haft problem att somna om ifall jag vaknar under natten..trist! Snyggt kort! Det e jättegulligt! Kram

2008-03-10 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0