Ett tips om ditt jobb känns tråkigt



När ditt jobb känns tungt och tråkigt, och du är på gränsen till depression och inget går som det borde på jobbet, gör då detta:
... när du åker ifrån jobbet, stanna till vid ett apotek och köp en stjärttermometer av märket 'Johnson and Johnson'. Öppna förpackningen och läs bruksanvisningen, där kommer du att finna meningen:  ".. varje termometer har testats personligen i vår fabrik " .

Blunda nu och upprepa med hög röst minst 5 gånger:  "....  jag är glad över att inte jobba på avd. kvalitetskontroll på 'Johnson and Johnson'.... jag är glad över att inte jobba på avd. kvalitetskontroll på 'Johnson and Johnson'....  "

Le ... och kom ihåg att det alltid finns jobb som är värre än ditt!



Vet ej va som har hendt , kom iallafall inte in på min data igår kväll
:( inget nätverk...
Ha en skön dag !!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahaha!!
Den där har jag läst på ngn annan blogg förut har jag för mig..Men den är bra!
Ha en bra dag på jobbet!!!

2008-03-13 @ 07:52:19
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: grannfrun

usch =)

Ha en skön torsdag! *kramen*

2008-03-13 @ 08:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0