Utmanad av Petra

Utmanad av Petra  

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare som ska utmanas...
 Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

1. Jag måste borsta tändera o  kliva rakt  i duschen direkt när jag vaknat annars är risken att jag aldrig vaknar till !  

2. Hatar fötter tycker dom er vidriga! Så sommartid kan det vara extra jobbigt! 

3. Jag har värsta toanojan, måste alltid veta var det finns en toalett var jag än ska, denna snodde jag av Petra jag er exat likadan åker ingenstans om jag inte har kontroll över toaletterna *skönt att flera har det som mig* 

4. Kan vara riktigt sur o envis och da er jag bara tyst säger inte ett ord!!  

5. Jag tycker inte om tjafs o inrtriger och oärliga männinskor . 

6.  Sitter helst uppe på nätterna och älskar att lösa sudoko .

Å jag utmanar MARIA , PANGBRUD OCH SICKAN

Kommentarer
Postat av: Sickan

Jag fixar med denna senare!

ha en skön dag.......här är Sommar idag! :D

2008-07-01 @ 07:34:02
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: pangis

Åhh jag ska försöka men jag har så svårt att komma på något;-)

2008-07-01 @ 08:44:03
Postat av: Gisan

Jag är SÅLD, SÅLD, SÅLD!!! Går runt med Ola i öronen och lyssnar på Rymmaren med ett leende på läpparna. Tusen tack söta du för det tipset!!! Vet du på rak arm någon mer bok han läser? Kramar...

2008-07-01 @ 09:58:50
URL: http://gisans.blogspot.com
Postat av: Malla

Kikar bara in och skickar en kram... Long time no reading... Du vet!



Kram



Mallaliggerefterbralla

2008-07-01 @ 09:59:26
URL: http://desperatenotwives.blogspot.com
Postat av: Petra

Skulle kunna varit jag det där med sodokot, älskar det... Har svårt att sluta när jag väl börjat... Fast så är jag med det mesta, scrapping, blogging, eller stickning eller vad än det kan vara :D

2008-07-01 @ 10:07:28
URL: http://storastorasyster.blogg.se/
Postat av: Monica

Petra; samma här!

Mallaligerefterbralla ; kram på dig med ;)

Gisan; nu blev jag avis , har fortf inte fått mina böcker 1 vecka idag tror jag!

Tror inte han har flera jag har sökt på net!

Pangis ; hahahaha skulle du har svårt att komma på nått tror jag inte



Sickan;) här med phu

2008-07-01 @ 11:30:53
Postat av: Annelie

Gillar också sudolo och ogillar fötter såvida dom inte är på en gosig unge =)

2008-07-01 @ 15:36:17
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0