Ute på tur aldrig sur

Idag åker jag och Magnus till Bromma
( tror det ligger där)
 ska kolla in kolonistugorna där IRIS eller va dom heter !
Ska bara gå en promenad och kanske hitta ett fik på vägen, tänkte föreslå Vaxholm sen,men vi får se !
Kommandoran är hos mig men endå inte hmmmm hon har sovit hos Maria inatt!
Hon är mamma allergisk,men ganska glad endå!
Idag är dom på högmässa i  Boo kyrka ,ettersom Marias svärfar ska sjunga bland annat!
Och kommandoran är med?
 Undrar vad hon hon skulle säga om jag sa vi skulle gå i kyrkan nesta söndag???
Hon skulle aldrig föja med mig det kan jag ju lova er!
Kanske med en muta på några tusen kroner,men det skulle vara svårt att få med henne på sånt!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas ni hittar nått mysigt fik på vägen.

Ha en skön dag vännen!

Kram

2008-06-08 @ 12:30:56
URL: http://vildaella.blogg.se/
Postat av: maria

Hon och André stannade hemma. Kanske lika bra det :-)

Henke i klassen var med och spelade med sin mamma medans hans pappa dansade i kyrkan alltså. Fråga fråga varje gång så till slut följer hon nog med :-)

2008-06-08 @ 15:58:35
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Moni¨ca

hahaha jag trodde hon följde med ;)

2008-06-08 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0