Taskig planering!!

Tänk att vi aldrig vet om varandras planer??
Oftas när vi har åkt iväg på ledighet , när det ska åkas bil , forsöker jag alltid sluta vid 12 så att vi ska komma iväg tidigt!!
Men genom alla våra år har det inte hendt många ggr att vi kommer iväg pga M´s jobb!!
Att han aldrig kan ta några timmar fri!
Så vi har åkt på kvällarna istället!

Så jag har slutat med det , att ta ledigt bara bortkastat flex ju?
Och just nu så var jag på väg över till en kompis P för fika då jag ser att M parkekrar bilen???
Fa f*n har hänt nu da? Innan 11 liksom?
Han kommer upp, iallafall och jag undrar ska vi åka nu?
Nääää men snart?
Vadå snart?
Vi har ju nestan aldrig åkt tidigare , nuu var jag precis på väg ut !
Jamen vi kanske åker om ett par timmar ?
Jag vågade inte ringa dig ifall du sov!
Nääähäää men du kanske kunne förberett mig igår att kanske kanske kommer jag iväg, tidigare idagfrån jobbet!
Det måste du ju ha ha tenkt på, får är du ferdig 11 på jobbet , måste du ju ha haft aning om det igår?
Kommandoran är precis hämtat av Maria så hon är där , Nils är hemma , ska packa och hämta sitt ID med morfar först!
Sen kan vi åka!!
Hatar sånn planering, trodde jag hadde hela dagen på mig i lugn ocg ro!
Sen ska det plötsligt åkas??
Trevlig midsommar på er , nu ska vi vara glad
;)


Va tycker ni om det här da?

Kommentarer
Postat av: Mona

Och glad midsommar på dig min vän!

2008-06-19 @ 11:52:21
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Ewa

Ha en skön midsommar du med!

2008-06-19 @ 16:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0