"Roligt" test ;o

  • Ta fram din mobil och var ärlig nu!


    Har du pussat nummer 2? Anki på jobbet ;) nope det har jag inte  

  •  Vad har du för relation med nummer 20?

    Birgitta M på jobbet , har en ganska bra arbet relation med henne också en som jag kan betro mig till ,)

  •  När ska du träffa nummer 30? Cecilia , ingen jag ska träffa en kompis till kommandoran


    Är nummer 18 söt? Bibban också på jobbet japp hon är söt;)


    Vad var ditt första intryck av nummer 13? hahaha Bent J hmmm intryck ? har inte träffat han på 30 år råkade bara få hans nummer heromdagen då jag skulle söka en gammal bekant till oss;)  

  •  Gillar du nummer 14? Bente japp hon är en trevlig prick


    Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Anki M nope inte sett henne på 4-5 år ;o  

  •  När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Camilla? *kliar mig i huvudet* ingen aning  

  •  Är du nära vän med nummer 23? Britta, nja nää inte så nära  

  • Har du gått på bio med nummer 4? Ann charlotte fotvårdare  nope aldrig

  • Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Cicci i österbybruk ja det skulle jag kunne göra

  •   Vad pratar du och nummer 5 oftast om?  ANNA  julias mamma; inget särskíllt tider med barna och om dom ska sova hos varandra  

  • Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Annika också en mamma i klassen , ja det skulle jag göra tror jag , eller inte nääää det skulle jag inte  

  • Vad har du och nummer 24 för relation? Brittmarie , jobbar på landstingshälsan  

  •  Vad skulle du vilja göra med nummer 25?  Britta , inget särskillt kanske ta en fika , det var länge sen!  


    Vad är det bästa med nummer 8? Annika igen , i´nget särskillt känner henne inte så väl  

  • Brukar du och nummer 16 träffas? Bert Vi gjorde men sen skíllde han sig fån U och jag har inte sett han sen dess ;(    

    Hmmm detta blev ju inte så spännande , sen kom jag bara till C


  • Kommentarer
    Postat av: Anna

    Ha ha..den där måste jag göra..snor den ok??

    2008-06-15 @ 10:43:36
    Postat av: Monica

    gör det ;)

    2008-06-15 @ 11:13:49
    URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
    Postat av: Annelie

    Jag tror jag snor den också, men inte just nu =)

    2008-06-15 @ 17:05:37
    URL: http://rospinglan.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0