Passet

Det som gör det extra jobigt er för att man ska ha personbevis  ,
åka inn till Djurgården till Norska ambassaden , Mellan 9,30 - 15,30
jag jobbar mellan 7,30-16,00 men får väl sluta tidigare nesta vecka !
sen ska det skickas till Norge , och tillbaka till Sthlm, sen in och hämta passet
Och hoppas på att pappan kan hämta själv med tillåtelse från mig!
Och det värsta er att när det blir så hör i sista minuten blir det ett midlertidigt pass så det håller knappt ett år!
så då ska det beställas nytt igen!
Iallafall var det så sist!
*grrrr*
VARFÖR hon ska ha norskt pass!
Derför att hon är norsk!!
*sådetså*



Kommentarer
Postat av: grannfrun

Simple as that.



Jag är förvånad att hon ens får följa med.



kramar

2008-06-17 @ 15:45:55
Postat av: Ninis

Tack för din kommentar, det är alltid roligt när någon orkar att ta tid för att skriva en hälsning.

=P

Ha en underbar sommar!

2008-06-17 @ 16:28:59
URL: http://[email protected]
Postat av: Ewa

Ska du inte iväg och ta blodtrycket en gång innan du börjar jobba?? Har det hunnit gå ner nu? Känner dig ju inte alls men jag funderar ändå på om du inte är lite för snabb att komma iväg till jobbet...?



Tack för fråga om bloggträff, jag vet inte om jag är hemma då, ska ev. iväg med vänner under veckan. Jag har inte hört eller sett något så jag vet inte riktigt om jag kan komma bara sådär. Vad har ni tänkt er?

2008-06-17 @ 17:39:10
Postat av: Annelie

Vilket bök. Men kanske dom kan skynda på det...om du har tur. Man ska ju få ha det ibland säger dom..tur alltså.



Jag är så nyfiken...Hur blev du i håret ?

2008-06-17 @ 19:28:09
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Monica

GF förvånad over mig eller han ler hahaha jag med !

Annelie hoppas det !

Ewa jo jag ska till doktorn på tisdag , är sjukskriven tom 24 juni



Ninis , ja vist er det ! Det samma till dig!

2008-06-17 @ 20:11:38
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Pangis

Midlertidig betyder tillfällig för er som inte vet;-) Älskar din norska!!! Känner mig hemma då:-) Kram

2008-06-18 @ 22:17:43
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0