La mig tidigt igår


Sjukdagbok

Sovnade nestan direkt även om jag hadde sovit 2 timmar på dagen !
Men jag är  yr i huvudet , mår lite halv illa ( me´n ingen större fara )
Ondt i magen !
 Men inte mag knip!
+ Lite tryck i huvudet!
Bena är ibland som spagetti känns som dom ska forsvinna under mig !
Usj detta blir en klagobok ser jag nu ,men det får bara vara !
Ingen behöver ju läsa eländet!

Men det är konstigt hur jag känner;
Jag känner att jag måste ut en sväng !
Gärna nu så jag kommer fort hem igen!
Vad ska jag ha ute det vet jag inte ,men det känns som att om jag är inne hela dagen är den liksom forstörd!
Men jag vet inte om jag orkar
;(
Kanske borde åka ut köpa lite god frukt + jorgubbar det vore Najs



Kommentarer
Postat av: Anna

Tyvärr vet jag vad du menar..man har ingen ork eller lust till nånting-sen är det väldigt svårt att folk att förstå detta,för du har ju alltid vart full rulle på dig förut eller hur?

Har precis kommit ur dett stadium så jag vet :(

(puffar till kuddarna& serverar en hembakt bulle& ett glas kall mjölk)

2008-06-13 @ 09:46:20
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Petra

Hallå där, se nu till att vila. Och göra sådant som du orkar, och bara det inget annat... Man ska inte bränna ut sig, det blir ingen lyckligare av.

Sol sol sol på dig :)

2008-06-13 @ 09:54:33
URL: http://storastorasyster.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jag hoppas du åtminstone fick dina jordgubbar som du ville ha/kram

2008-06-13 @ 20:10:29
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0