Jay Leno

Ansiktsbehandlingen var superskön!
 Var så himla länge sen jag gjorde det så det behövdes.
Men det värsta var att jag svullna upp jag kände mens jag låg där och hon såg det också!
Just över näsan och hakan, näsan la sig ganska fort ,men hakan *asg* kändes som jag nuddade taket hahahaha, näää men det var väldig obehagligt,!
Undrar vad det beror på , har jo gjort det förut brukar ej ha allergisk reaktion så där!
Eller så var det för att jag hadde så mycket porer just där!
Eller så var det kanske för att jag mår lite halvtaskigt ?
Eferåt var jag jätteyrsel, undrade ett tag om jag skulle be Magnus hämta mig!
Men han har åkt iväg på fotboll och den går så klart först hahahaha
;:)

Nu ska jag göra en god fruktsallad blandar ihop meloner jordgubbs kesella och digestiv kex !
Har aldrig gjort det för men jag tror det kan bli najs!
Kan tillägga för ni som är lite skada glada där ute att hakan är på väg till det normala
;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag var inte skadeglad. Trist att det blev så när du kostade på en sån skön behandling.

Du MÅSTE lära dig att lyssna på kroppen människa..nog för att matchen är viktig, men jag tror nog du är viktigare /kram

2008-06-18 @ 20:53:14
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Monica

Hakan är bättre nu , hadde ju ingen aning om att det skulle bli så,men behnadlingen blev bra endå!



Skojade med att matchen var viktigar ler

fan nu är det tufft 0-1 inte bra

2008-06-18 @ 21:11:04
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: maria

Åh va du har haft mysigt! det behöver du. hur blir det idag då? Igår lät det ju som Malene ändå skulle följa med er till småland.. eller? Vad tror du? Hänger hon med eller stannar hon hos sin sambo?

2008-06-19 @ 07:13:18
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Monica

ja det var det !

Tycket ma sa hon ville med ,men hon kanske säger annat till dig ?

vi hörs sen kram

2008-06-19 @ 10:09:06
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0