Jaha så satt man här igen då!

Bakis sliten och ondt i håret!!
Nää så farligt är det faktiskt inte ,men jag skulle aldrig köra bil idag, never, livrädd för att köra dagen efter en fylla!
Vi söp och sjöng singstar i går hur trevligt som helst!
Hemma klockan 4 ??
Varför kan jag aldrig gå hem i tid ??
Magnus var borta när jag vaknade han har åkt till sin syster på fika ?
jaha kul att man fick följa med då hahaha,men han vågade väl inte väcka varken mig eller sonen!
Så nu sitter vi här vi sitter och väntar på bättre tider !
Näää skönt att slappa !
Kommandoran är hos sin pappa igen förresten åkte dit i fredags,
Men hon har hört av sig et antall ggr , kan ju inte låta bli att svara heller,men oftas är det bara att hon vill klaga av sig lite .
Men jag håller inte alls med henne i sakerna , lyssnar o läser bara !

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är nog jätteviktigt att man inte håller med, även om man ibland vill.

2008-06-02 @ 23:09:42
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0