Jag är fasen verre en ungarna

Skulle se midsummer ,men sitter samtidigt och bloggar hahaha!
Verre en barna kan ej släppa datorn, när jag vel har fått tag i den !
;)
Idag har jag packat ihop den statsionära datan , dom hämtar den på torsdag!
Kunne köpa ut den för 3500,men dom pengarna lägger jag isåfall heller på en ny bärbar data till ungarna , såg dom hadde erbjudande på phonehouse, 3700?
Har  en annan data i garderoben som jag packade bort för år sen ;)
Får väl damma av den nu och
kolla hur den mår
Så jag får ha MIN bärbara i fred!
Jag blir så apsur när jag måste låna bort den, den är min!!
;)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ha ha, får min nya bärbara i morgon och ska sen bara skaffa ett trådlöst bredband... Sen behöver vi inte slåss mer om datan här hemma :D

2008-06-24 @ 22:59:21
URL: http://storastorasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0