Flåt Maria

Tillgir du mig *sitter ned på knäna*
Först träffa jag P en kompis sen skulle jag bjuda henne på en brunch,men hon bjöd mig i stället!
Sen en promenad, jepp Maria du läste rätt ;)
Sen var det videre hem till hennes dotter som är ungefär lika gammal som mig , men jag är kompis med mamman?
Vi har varit gamla grannar! Sen är hon så klart halvnorsk;)
VI köpte med en masa gott fika hem till dottern klart man skulle ha när man varit så duktigt och gått promenad!
Träffade hennes barnbarn sååååååå sött ;) 6 månader, urgullig och supersnäll!
Måste bero på detta norska släktet,! ( hans pappa är också norsk) ;)
Sen var det hem här och bli av med min leasing data ,P fick 3 styck rullgardiner mörklagda, helt nya??
Varför jag hadde 3 styck helt nya sånna vet jag ej *konstigt*
Sen bestämmer Magnus o sonen att dom ska grilla korv ,
Varpå jag viskar till P att korv vill vi inte ha ; Ska jag skjutsa hem dig????
Hon fattar vinken och vill bli hemskjutsad)
Vi åker till Västberga bor i Nacka , till en grekisk restaurang och käkar gott gott!
Sen hem till henne såg den norska serien ,som jag nestan hadde glömde bort skulle gå + tog en lång fika , var hemma vid 24 tiden!
Idag har jag haft en riktigt bra dag!
Maria vi hörs i morgon ska på möte mellan ca 13- ca 14!
*kram*

Kommentarer
Postat av: maria

Men hallå?? nu förstår jag inte alls... Varför ska du be mig om ursäkt för att du har en fantastiskt underbar härlig dag? Njut Monica Njut. Jag är bara supersuper glad när du har en underbar dag! Precis såna här dagar behöver du många fler av. Jag väntade inte på dig eller nåt ändå så du njut njut nu! När du inte hör av dig eller ringer tillbaka så vet jag att du har det bra! vi hörs en annan dag. nu på morgonen ska jag skjutsa André till malmö planet. Han åker idag och blir borta en vecka, snyft. alltid lika jobbigt när han åker..

2008-06-27 @ 06:00:45
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Moni

jag vet inte men jag sa ju jag skulle ringa sen och gjorde inte det !

Men ´nu har jag inte dårligt samvete längre ;)

Oj jisses hur ska Kommadoran klara sig? 5 veckor dom inte se?? ajda! hoppas han får en underbar vecka med massa skoj och absolut inget fylla hahahaha !

2008-06-27 @ 12:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0