Det gick ganska bra idag på mötet

Men jag blir så sliten efteråt,
idag sa jag inte så mycket tycker mest han sitter och upprepar sig,
 så jag håller mest tyst och låter han gjöra bort sig lite!
På fredag ska kommandoran med , lika bra att göra det nu , annars blir det inte nått nytt möte före efter sommaren!
Men jag tror det bli bra !
Hoppas det !
För ett tag
.....
Efter mötet träffa jag min gamla arbetskompis det var super trevligt hon bjöd på middag på krogen, bara för att jag har hjälpt henne med bostad
( skickat inn ansökningar på data osv)
Vi satt och prata en lång stund om ditt o datt
 plötsligt hadde det gått 3,5 timme!
Men jag var sliten efteråt , vi prata mycket om mitt ex och min "mamma"
I morgon ska jag till läkaren , ska bli intressant och se vad trycket ligger på!
Känner mig sliten i kroppen

Kommentarer
Postat av: mumari

Hoppas du känner dig piggare imorgon.

Min eländesdag med bråkstakar till barn slutade inte när jag kommit hem heller....fast då var det inte barnen som varit olydiga!



Kram

2008-06-23 @ 22:16:04
URL: http://mumari.se
Postat av: Monica

Mumari ;

ja det hoppas jag med , att jag är ska till doktorn då och se hur trycket är!

2008-06-23 @ 23:02:12
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Mia

Sätt på lite Enya-musik och försöka att ge dig en timme på soffan! Slappna av uppifrån och hela kroppen. Skönt!! Hoppas du blir bättre och piggare!!



KRAMEN

(ingen har ringt.... :ó(

2008-06-24 @ 15:02:38
URL: http://livethosmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0