Dagen i bilder

På väg !
Vart ska jag ?



Undrar om dom har god mat här?
För en massa år sen käkade jag på nån krog i närheten, tror den hette Jesses krog !
Undrar om den finns kvar!
dom säljer ju fortf sina såser på ica iallafall.

Nån som vet ?


Tur jag hadde GPS annars hadde jag aldrig hittat ,
Dom här husen gillar jag !


Sen hittadet jag målet,
först körde jag bara förbi ett varv hahaha!

Men sen fick jag faktiskt rycka upp mig , skulle bara ångra mig om jag inte hadde gått in!!
Feg är jag ju inte ;)
Här ser ni bild beviset att jag var inne ;)



Sen skulle jag vidare hem ,men havnade i fel tunnel och var plötsligt på Huddingevägen ( tror jag det heter)
Mot ikea!
Så då åkte jag dit istället!
där blev det lite shopping som sagt,men absolut inte mycket !
Tror aldrig jag har handlat för så lite på ikea nångång!
*skönt*
Se såååå lite jag har handlat
;)
Stolt av mig själv




Här var det som jag skulle ha iallafall ;)

Sen var det bara att betala,
gick ju åt några timmar endå, för jag tog det lungt och hittade lite småsaker!


Sen fick jag en fix ide att testa av denna GPs så tillslut havnade jaghär;)
I fel fil m.a.o

Här ser ni varför jag helst inte åker in till stan , för mycket folk och för mycket stress !

Men iallafall tack vara GPS så havnar man ju rät på och slipper hitta fel vägar ;)
Men tror ni inte det var semester stängt??
Jag säger det m de galna har det bra ;)

Jag som t.o.m hittade parkering precis utanför butiken på gul linje dock!
men det berodde nog mest på att Drottningen inte var där idag !
Annars gissar jag att den platsen är FULL!!!

Ettersom jag inte har nått vettigt för mig idag styr jag näsan mot Vällingby


Fasen va långt det var till Vällingby tyckte jag aldrig kom fram!

Men tillslutt så!
Men tror ni hon var här da?
Hon kände väl på sig att jag var på väg , så hon drog fortare än kvickt;)


Men va stort hela Centrumet var , gick vilse flera ggr borde haft en gps i örat mé;)
Till slutt hittade jag den ny delen av vällingby, vad jag tycket vet jag inte .
Vid det här laget var jag mest trött;)
Tog en god macka på subway, trodde inte det fantes längre !


Hittade denna till kommadoran , mms´ade den till henne om det var nått hon kunde tänka sig?
Men jag fick ett svar läääänge efter , så det bidde inget!
Hadde den varit i lite gladare färger hadde jag nog köpt den!
Men nu sparade jag ju dom pengarna
 *skrattar*

Nu är jag äntligen på väg hem ,men så klart havnade jag mitt i ruchen!
Jäkla skit jag tänkte inte !
Men det borde Mona tänkt på hon borde bjudít mig på en HG ;)
Men jag fick sitta här i köer istället!
Och självklart ska det alltid trängas ?
Går det fortare då eller?

Man skulle heller tagit båten  eller flyget




Kommentarer
Postat av: Jupp

I mil??? Vet ej..... restid: 2½ timme..... om man inte kör fel..... som jag! ;-)

2008-06-25 @ 21:35:52
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Jupp

Jupp... det stämmer fint... bort lååångt från Stockholm! :-) Men det hade väl kunnat varit längre...

2008-06-25 @ 21:57:22
URL: http://veochvett.blogg.se/
Postat av: Malin

Kul Monica att du kom föbi! Det gjorde klart min dag som annars var fylld med barnens behov och inte alltför många kunder. Vi ses den 11:e och då vet vi exakt var vi känner igen varandra från.



Kram,

Malin

2008-06-25 @ 22:42:11
URL: http://www.mallanscorner.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul Monica att du kom föbi! Det gjorde klart min dag som annars var fylld med barnens behov och inte alltför många kunder. Vi ses den 11:e och då vet vi exakt var vi känner igen varandra från.



Kram,

Malin

2008-06-25 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0