Blev så förundrad när jag såg

en annan bloggares kommentar idag ,som hon hadde fått en otrevlig, så jag gick igenom hela min blogg till slutt hittade jag namnet LULU kanske nån som kommer ihåg?

Lulu  ([email protected]) om Undrar om jag ska:
Platinum tar hand om dig.
Ja i ditt fall blir det nog till att ansöka om detta ( tämeligen dåliga ) kort i ditt nästa liv.
Ett platinumkort ( oavsett utfärdare ) kräver en minimum inkommst / förmögenhet långt över vad du någonsin kommer upp i.
Men det är ju kul att du har drömmar.
IP: och här
22 Januari, 18:53 
Monica om Måste "tonåringar":
halå lulu hahah inte sjutton skulle ja lämna bort henne, hahaha aldrig i livet ibland får man nog ,inte sjutton skulle jag säga det till henne heller!
Och skulle hon komma hem och säga hon var lesbisk , så får hon gärna vara det , du forstår inte vad jag menar =? hur gammal är du? har du en egen blogg;)
IP:
22 Januari, 18:51 
Lulu  ([email protected]) om Måste "tonåringar":
yayks !!

Angående tonåringar som pussas, ska man uppfatta det som att du inte gillar att din dotter pussas med sina vänninor ??
Om det nu är så, hur skulle du agera om din dotter en dag sa till dig att hon är lesbisk då ??

För övrigt så verkar du vara rätt så snurrig och inte inser vad det innebär att vara förälder.
Det finns inget facit eller körmanual och man kan inte lämna bort sina barn då man tycker dom blir " jobbiga " det är lätt att skaffa barn men betydligt svårare att uppfostra dem.
IP orginalet hittar du här:
22 Januari, 18:47 
Sickan om Kära lulu!:
Det IP numret kommer från upplands väsby nånstans i närheten av Optimusvägen!!
IP:


Kommentarer
Postat av: Annelie

Så mycket värdelöst folk det finns. Att så många ids snacka goja och sedan int evåga stå för det. Jättelågt tycker jag.



Ha en skön natt/kram

2008-06-16 @ 00:01:06
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jajamensan..men nu har han raderat sin blogg..det tackar vi för!!!!!

Kommer mer imorrn om detta......fattar du att man blir förbannad?

2008-06-16 @ 01:57:01
Postat av: Anna

Va fan det där va jag

2008-06-16 @ 01:57:42
URL: http://meohmylogpartaj.blogspot.com
Postat av: Sickan

Nämen ser man på,......det där minns jag ju nu.

skakar på hövve

Vilket riks pucko!

2008-06-16 @ 05:03:41
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d
Postat av: Mona

Jadu min lilla blogghallick, du vet i alla fall vilka som är dina verkliga vänner!



Förresten, idag träffade jag Malla för första gången och vi enades om att du är en F.E.G.I.S!!



Boka fredagen den 11 juli. Inget stort, bara vi.

2008-06-16 @ 19:34:17
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Mona

Vad menar du..."ska kolla"...Och hur lång tid tar det att kolla då!! En sekund!

2008-06-16 @ 21:07:11
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com
Postat av: Duärskitfeg

Ha ha, nej då, inte alls! Vi tänkte middag och Sex and the City...inte alls många.

2008-06-16 @ 22:31:59
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0