Åhhhh nu gjorde jag det igen

Nääää nu gjorde jag det igen !
I fredags glömde jag ett paket med 8 stk toalettrullar i butiken när jag hadde handlat och betalat så klart!
Men jag kom inte på det före jag och Magnus skulle ut o handla igen !
Hmmmm men jag hittade det på Konsum i kassan .
 Lite pinsamt och fråga efter det,
men jag hadde ju endå betalat 45 spänn för det!
Men hur sjutton kan man glömma ett så stort paket på bandet?
Jag t.o.m tittade en extra gång!
Men tydligen inte bra nog!
---
Jaha och nu har jag gjort det igen????
Kom jag på nu köpte shampoo och balsam hos frissan , fick till och med en locktång på köpet !
Inte nått jag kan använda ( locktången alltså) men kommandoran tänkte jag !
Men tror ni jag kom ihåg och ta med mig påsen???
Nope!
Får åka förbi i morgon
*suck*


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var ju för tokigt att du behöver dit igen. Hoppas det inte är så långt.

Jag brukar inte glömma saker, men det är väl för att jag måste ha just järnkoll för att inte glömma. ...om du förstår vad jag menar;-/

2008-06-17 @ 21:33:52
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0