Vilken mamma

Hahaha drog med mig kommandoran ut på biltur kl 23,30 kom hem nu 00,15
 ;o va vi gjorde ?
Vi hadde ett bra snakk tror jag iallefall, kändes bra för mig , sen postade vi  ett brev
 Kom på att Posten istan har sista minuten till kl 05,00 så jag hoppas posten kommer fram i tid!
Vi kände oss som 2stk 14 åringar på rymmen hahaha men M sov gott och anar inget , han skulle endå inte fatta;)
Sen är inte jag riktig klok heller hahaha, MEN DET VAR VIKTICSH!
Nu ska jag ta natta ,upp kl 06,00 *bläk*
jobba till 16, sen ska jag skjutsa en kolega till Globen för att hämta biljetter till Dolly Parton, Jag bokade på min sia på ticnet,och betalade ,och pga säkerheten måste jag va med för att hämta bil´jetterna + att jag måste visa upp VISA kortet + ID handligar att jag är jag *suck*
Inte just min plan ,men va gör man inte för en kollega i kris! Sen ska vi hem til grevinnan + familje på middag ( tror jag) Vi blir t.o.m hämtade ! Värsta lyxen ju!
Så i morgon är det fullt upp! Så ha det godt & kram på er , trevlig helg på er allIHOP

PS KOMMADORAN HAR SOV´´MORGON , PÅ FREDAG, HON BÖRJAR 9,50, 1
dÅ GÖR DET JU INGET OM MAMMA O DOTTERÄR PÅ TUR ELLER HUR, OCH JAG ÄR INTE MANISK *ASG*

Kommentarer
Postat av: grannfrun

Monicadarling. Du ska olja in plankorna riktigt ordentligt- alltså nästan dränka dom i olja ( duger vilken som helst) Sen ska du " bränna av " dom i 225 grader i 10 min , första gången du ska använda dom. Lägg en långpanna under så du inte får olja i hela ugnen. Städar gör man tillräckligt ändå^^..

I fortsättningen smörar du plankerna och sen lägger på potatismoset och resten . Det är mest för att maten inte ska fastna. Lycka till nu och Bon appetito!

2008-01-11 @ 10:10:00
URL: http://www.etthimlaliv.blogg.se
Postat av: A n n a

TUSEN TACK gummorna!!! Kan behöva den boken..jättekram till er båda...

2008-01-11 @ 12:16:47
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: A n n a

Nu skulle jag börja läsa boken..*gråter* du/ni är för gooa..*kram*
Blir en fin överraskning till fredag kväll ;) många varma kramar..Anna& Jonte

2008-01-11 @ 12:35:35
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

ANNA! det var så lite så, inte var det mycket ,hadde jag kunne skulle jag hjälpa dig enda mera, ;(
*kramar om *

2008-01-11 @ 15:19:44
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Åsa

Håller med Anna!! Ni e bara såååå goa! Vilken underbar sak att göra! Blev rörd jag med ju!! Pözzen!

2008-01-12 @ 21:52:41
Postat av: Monica

Åsa ;) alltid kul att göra nån lite gladare ;)

2008-01-12 @ 22:36:11
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0