Sm i shopping?



Idag åkte jag hemifrån vid 15 tiden Magnus skulle komma hem vid 16 .
Han jobbar idag och resten av veckan hahahah.
Först åkte jag till Forum, handlade en ny mascara på kicks+ lite saker på Claes Ohlson ( som jag gillar mer o mer, dom har ju allt ju! ;)
Sen har dom värm garage där ( ja inte på claes ohlson )
så jag fick av all snön på bilen *smart va* ?
Sen drog jag vidare till Mölvik var på Brisak , där köpte jag inget ,derimot handlade jag 2 stk boxer troser , Björn Borg till kommadoran det var 30 % på allt ! Och det är ganska bra , får det är inte ofta det är rea på BB
*bortskämda skitunge*
Hon får dom inte för hon fyller år 30 januari!
Sen iallafall fick jag för mig att jag ska åka till Toys R´us

Där köpte jag 3 styck familjespel 1 stk TP 
1stk guinness
1 stk trodde du ja!


3Styck tröjer till mig själv också inte illa;)
Sen köpte jag denna tidningen från situation stockholm


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ojoj det var inte lite grejer du fått tag på där! När jag ska ge mig ut för shopping så är jag oftast taggad till tusen men så provar man lite kläder lite här och var och tappar p-r-e-t-t-y
s-o-o-n lusten att gå till ännu en affär. Inget passar ju!! *grrr* Förresten... du såg möjligtvis inte om dom hade en mjölkkanna (som man skummar mjölk i till cappuccinos) där? Är ute efter en och har hittat en på MediaMarkt inne i Lund men den kostar för sjutton 250 spänn!! =O Dyrt!

2008-01-03 @ 00:33:44
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Monica

menar du den lille mixern med en plastkanna? finns inte den typ på ikea ahlens för max en 100kr? eller kanske jag missuppfattar?

men caroline inte så mcylet kläder jag hittade heler det ser du ju *fniss*

2008-01-03 @ 00:49:20
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0