Så var det över för denna gång

Maginfluensa är inget man skojar om , tror det är en av dom värsta, sjukdomarna jag kan ha , om man nu pratar forkylning, huvudvärk osv ..
Konstiga är at jag forstår inte vart jag har blivit smittat, i fredags var jag inte ens utanför dörren , har inte varit ute sen i torsdag ettermidag.
Märkligt,men nu mår jag iallefall mycket bättre ,bara lite yr , skakig och lite slapp, men hoppas jag mår bättre till i morgon, då börjar jag och jobba! Har varit ledig sen 21, så det vore ju kul om man va lite piggare då,
Men visst känner man sig liten när man har maginfluensan eller vinterkräkan? Uff tycker så synd om mig själv då, som tur var M hemma och pyssla om mig ! Och skönt att kommandoran inte var hemma , även om hon nu är 12 snart 13 så hajar inte hon när jag är sjuk, mamma ska liksom alltid vara frisk o pigg,
Nu ska jag lägga mig på soffan o slappa, först en snabbis inn till er
 ;)

Kommentarer
Postat av: Susie Kate Mela

Jag brukar beställa saker jag bara vill prova ;) Det är ju bara till att skicka tillbaka det man inte vill ha och det är ju ett kul nöje att prova kläder och skor :)

jag är för kastrering jag med, då skulle fan få alltså! Så dom aldrig kan göra om samma sak.

2008-01-06 @ 16:04:12
URL: http://candykate.blogg.se
Postat av: Åsa

Ta det lugnt där nu o sov så mycket du kan!! Man e matt hur länge som helst efter en sån pärs!! Kram o krya på dig!!

2008-01-06 @ 17:45:19
Postat av: Ewa

Krya på dig och vila dig i massor!

2008-01-06 @ 18:44:33
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: Mona

Tyckte väl att det har varit lite tyst! Hoppas att du är fullt frisk till i morgon. Har också varit ledig sen den 21:a så jag törs inte ens tänka på hur mitt skrivbord ser ut när jag kommer i morgon!

2008-01-06 @ 20:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0