Men godermorgon

Jaha så är man vaken och inte gråter !
Bara nestan, ska genast gå och lägga mig igen ( ska bara)
Igår satt jag ju alldelels för länge här vid dator! Har jag inget liv? Jo men bloggande börjar ta över mitt liv, och enda mer efter den här laptopen, så KÖP ingen LAPTOP!!!
M har nog rätt jag sitter här för mycket vojne vojne !!
Men va gör jag uppe nu?? Vaknade av att M drog till jobbet och jag håller på att dö i sovrummet, vi hade både glömt ( läs m ) att öppna sovrums fönstret, skit det var som en bastu där inne! är det nått jag hatar så är det varma sovrum ,kan inte sova då!
*phu*


Måste

ha öppet året om annars går det inte att sova , M var inte van med det när han flytte inn här ,men det var bara varsegod att vänja sig! ;)
 gu va jag är snäll
så nu står det vid öppet där inne med stängt dörr, väntar på att det ska kylas ned ordentligt ,sen är det bäddtime igen, hoppas jag inte sover för länge bara ...

Kommentarer
Postat av: Maria

Men herregud, vad gör du vaken nu? Nu orkar du ju inte vara uppwe hela dan :-)
Allvarligt nu, prova att stanna uppe och vara vaken hela dan, jag hjälper dig.. Promise :-)

Det är ganska skönt, sitt och titta ut genom fönstret på alla som är på väg till jobbet.. Testa.. du kan komma till mig på jobbet och fika..

2008-01-04 @ 06:51:40
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Monica

*skrattar* välkomme till
min fina blogg ;)
va roligt ska du hjälpa mig hålla mig vaken hahaha ska du sitta med mig till 2 tiden som jag brukar eller hahaha

2008-01-04 @ 07:06:38
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Caroline

Oh GUUUD ett kallt sovrum?? Finns inget jag avskyr mer hehehe. Jag har t.o.m. en kroppsvärmedyna jag fick av sambon nu i julklapp! Den bästa presenten ever! Kan du då tänka dig att jag hade min andra fotvärmedyna med till Grekland i Maj -07??? =) (Dålig cirkulation)

2008-01-04 @ 13:23:04
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Monica

Caroline;
Kallt är skööönt sen har jag ett jättedun täcke som värmer mig , men det sk va så kallt att när man sticker ut tån så håller man på att cooola vippe haha, på tal om grekland så hadde jag med mig mitt duntäcke när vi åkte ner ( men vi har bilat ner,inte så lätt att ta med täcket på flyget heller hahaha)

2008-01-04 @ 14:14:14
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0