LITE HAR MAN GJORT IDAG IALLAFALL

Hallen är klar den bara 10 min eller nått sånt ;)
Sen kikade jag en snabbis inn på kommandorans rum igen, rensade i hennes böker, vissa böker vill jag faktiskt ha, kvar !!!
Så nu ska vi se om vi kan få gätt bort , eller kanske sälja?
Ja inte ska dom slängas iallafall över my dead body!!!
Som tur är blev det bara en papperskasse kvar , vad som ligger där i ?
Bl.a
Sune och Rosa . bli ihop, va ihop, flera Walt Disney böcker och en massa annat´, 
Undrar om det kan säljas på tradera? Nu som det snart är bokrea och allt?
Kanske bättre med blocket? Sälja hela kassen för en slant hämtas direkt!
Om ni undrar vad jag sysslar med? Så tänker jag bara högt, 
*skitunge* ;)
 
Detta är hobby rummet
Här kommer kommadorans projekt, fattar inte att jag lägger ut det ens, jag skäms som fan!!


Kommentarer
Postat av: A n n a

Du det där känner man igen..he he..obäddade sängar , kläder på golvet..ja herregud..fortsätt att tjata det är det vi är till för :D
Snygg säng du har Monica..

2008-01-08 @ 14:58:16
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

TACK ;))

ang bajsungar , nu känner jag att jag bara lust att slänga hennes sopsäckar bye bye,men den enda som lider av det är jag ;( tänk om liksom...

2008-01-08 @ 15:09:46
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: A n n a

Nu är det fixat & klart! Nu sitter bakgrunden fast...

2008-01-08 @ 15:24:22
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Anonym

ANNA!!!!!!!!!!!! tack snyggt jobbat;)

2008-01-08 @ 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0