kräsj bang boooom

Jaha så var denna dagen över,  la mig ju så sent så jag gick inte upp före 10,15 skulle vara i skolan 11, som jag egentlig kunde ha skitit i känner jag nu!
Sen skjutsar jag kommandoran vidare på matchen ettersom jag endå var i skolan, !
Inte min helg.
Jag stannade kvar o tittade dom var jätte duktiga ,men tyvärr förlora dom med 10-2  tror jag det var !
Men sen står jag och väntar som vanligt på henne, hon tar tid på sig ska prata med ALLA! Jag väntar ...
skit hungrig är jag också, hann ju inte med frukost eller nått ;(

Tog min första macka ( frukost) nu kl 16,00
:o smart?
Hon har en kompis med sig också, som ska skjutsad hem sen, så jag kunne inte bra lämna henne, på hallen heller!
Men kommadoran sa inna men dra da ,jag ville ju endå inte att du skule titta!!!
Men för fan ( tänkte jag) hur skulle du då ha kommit hem???
Tänk lite! ( men jag säger inte det)
sen orkar jag inte förklara mera för jag skriver som en kratta ,men iallafall är vi osams
 ;(
eller hon stutsar ur bilen och är sur!
*skitsamma* endå mig hon ringer, när det är dax!

Men jag är lite less på det!

Sen upptäckte jag att jag åker på alla borta matcher!
Typisk va,???
 Han glider alltid rundt på ett banaskal!
"#¤¤%&%¤##¤%%¤##""

Kommentarer
Postat av: Åsa

Förstår att det känns helt off! Men
nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre... ; ) Pözzen..

2008-01-19 @ 18:13:23
Postat av: Caroline

Nä jag tycker du ska säga till honom på skarpen!! Att du har "satt upp" honom på alla bortamatcher så får han snällt åka dit!

2008-01-19 @ 19:34:48
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: A n n a

Ja eller byt nån gång & säg att du ska göra annat..

2008-01-19 @ 21:22:43
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Marina

Kan ni inte byta???
Jag hoppas att hormonerna lugnar ner sig snart...
Nu ska jag ut med pojkarna på sista svängen...
Natti natti på dig!

2008-01-19 @ 22:00:14
URL: http://marinasblogg.se
Postat av: Monica

hahaha hadde varit så enkelt? men forget it han
skulle aldrig göra nått , men derimort har jag bestämt mig ,jag ska forsöka bli världens bästa suport mamma,

2008-01-20 @ 00:41:47
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0