JAG Mår bra tror jag

Men jag har inte käkat ännu eller varit på toa.
Men jag har ringt och friskskrivit mig iallefall.
Det var kollega V som svarade det har gått så mycket skit´prat nu , inte för mig!
 Isåfall började väl inte det före igår, för att jag var sjuk,men det skiter jag i just nu!
Men för honom, och han är en skitduktig arbetare ska man jobba med nån så ska det bla vara han!
Men skit i det nu, orkar inte jobb prat för i morgon!
Vet ni va jag ska göra?
Gå ut? nääää ( men borde har inte varit ute sen i torsdag´s)
Näää jag ska röja undan julen och sen ska jag städa ordentlig i sovrummet, byta sängklader o damma o alt sånnt tråkigt;(
Men JAG SKA göra det , M har tvättstugan idag, så jag tänkte överraska han med att det är nybäddad o allt sånt så slipper han det hahahahaha, Hoppas han blir glad;)
Fasen va jag låter bortskämd;) men så illa är det väl inte ?
eller?
Vi ses om en stund, nu måste jag dra annars blir jag sittande här inne hela dan!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Ja jobba lite nu ;) hörs sen..jag återgår till soffan..

2008-01-08 @ 11:54:46
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

Anna , ja ´det gör vi sköt om dig ;) så länge ståpå dig detta
kommer gå så bra!!!

2008-01-08 @ 12:33:47
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0