Jag fattar inte

Hur kan man bli osams på MSN? Med vem? Kommandoran så klart !
Jag har forsökt att vi ska byta på fredagar istället för måndagar, jag tror helgen kan bli trevligare då!
Men näääähäääää det gå inte , och jag ska absolutt inte fråga pappa??? varför?+? kan hon inte svara mig på!!
Hon blir bara sur och skit dum !
( Kommandoran fyller 13år  30 januari)
Men då sa jag okej men då firar vi din födelsedag 26 eller 27 januari får födelsedags veckan är pappas vecka i år!
Som den alltid blir ,men  varje år vill hon till mig! och det får hon så vi firar henne , hon har kalas fest eller va det måtte vara , aldrig har jag frågat efter ett öre , från hennes pappa ,men nu är jag trött på det med!!!
Men meningen är att hon nu ska komma tillbaka till mig den 9 december , men då ringde hon förut och sa att hon kommer den 14 istället!!
-Jaha svarar jag varför då? blir ju jättelänge?
- ja men då är jag hos dig på min födelsedag
- jammen men vi kan fira dig för eller efter , kan det inte vara kul att ´vara hos pappa och syskonen för engångs skuld?
- va vill du isåfall göra på din födelsedag? (Hon vill bjuda ett gäng och bowla) Vi har gjort det förut ett år ,och det pröjsa jag själv kan jag berätta!
Jaha men då kanske pappa ska dela med mig i år jag har inte råd , nemlig!
Sen spåra det helt ut på MSN

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj vad trist när det ska bli sånt tjafs om just pengar =/ Självklart får han ju också vara med och betala. Bara på'n =) Men jo man kan bli oväns över MSN hehe. Har jag blitt många gånger.

2008-01-03 @ 13:06:37
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Monica

kommadorans pappa orkar jag inte tjafsa med vi har haft det så i 7-8 år nu inget blir bättre han vill liksom inte ens forsöka , jag hatar honom...

2008-01-03 @ 14:41:19
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0