Hoppas ni som kikar inn

Lämnar lite spår efter Er , vore ju trevligt!

Kommentarer
Postat av: Marina

Nu har jag hittat hit ;-)

2008-01-01 @ 20:41:30
Postat av: anna på jobbet

Ha ha..inga problem..jag kommer!! Nu blir det lätt att ändra :)

2008-01-01 @ 20:49:26
Postat av: Åsa

Godkväller! Va snopen jag ble när jag klicka på din blogg o inte sidan kunde visas! Visste inte att du bytt..men nu så.. Hoppas du hade det skönt igår...ska sätta mig o läsa ikapp här lite senare..ska käka lite nu... Gott Nytt år förresten! Pözzen..

2008-01-01 @ 21:03:47
Postat av: Monica

Marina ; välkommen.

Anna: va bra da ;)

Åsa :nä det vista jag knapt själv men jag känner att jag vill vara mer anonym , finns inget att läsa i kapp ännu:)

2008-01-01 @ 21:35:39
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Caroline

Klart jag lämnar fotspår. Hoppas du gör detsamma =) Det var väl du som bakade så underbara kakor. Speciellt den saffranskakan med vit choklad??? Åhhh jag har inte gjort den än men blev så paff när jag ej kunde hitta dig... nåja... Åsa (snopie) e min ohängda storayrra förresten... eller är det JAG som är ohängd?? ;P

2008-01-02 @ 17:43:17
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0