Hemma

image58

Kom just hem, har varit iväg till Grevinnan, och käkat mat GOTT GOTT ;)
Killarna var i väg och handlade allt för morgon dagen!
Sen fick jag och grevinnan för oss att åka iväg till ( 20,30 )hennes otroligt trevliga syrra ÅSA, Så vi packar inn oss alla i bilen , Maria lite rund under fötterna , hennes minsting utan byxor hahaha, tur det är plus grader, och jag som är nykter kör så klart!
Där prata rvi lite SKIT trevlig trevligt! ;)
Sen hemåt!
Då sitter gubbarna i soffan o dricker öl hahaha, i mo´rgon blir det byggar dag!
Men inte jag , jag åker iväg på öppet hus i skolan, sen ska kommadoran spela hemma match!
Denna gången tror jag att jag får stanna å titta , fick nemlig klagobrev från tränaren att det är lite folk o heja!
Tacke fan för det ,
jag får ju inte vara med av kommandoran, säkert flera barn som säger så till sina föräldrar!
Eller?
Hon har just börjat spela så jag vill inte pressa mig på heller!



Kommentarer
Postat av: grannfrun

annicas klasskompisar TJATAR om att jag ska komma. Dom tycker "jag är rolig och har god parfym"

Dessvärre delar annica inte deras åsikter...

2008-01-19 @ 09:51:35
URL: http://www.etthimlaliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0