Fy fan varför började jag

Jag bara undrar , mitt dumma nek! En sak kan jag säga först KOMMADORAN hon ska nog va glad att hon inte var hemma!!!!!!!!!!!!!!
Hon har ju "städat" 
Städa =kastaneriskitenipåsarävenommanvilhadetmammarensaridetsen!!
Så jag har faktiskt varit veldig tuff nu hon får skylla sig själv .
Det som inte hittat sen hittats inte , och JAG KÖPER inte nytt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hör ni det spesiellt du Maria bör ha ett öga eller 3 på mig nu!!
*promise*??
Jag är absolutt inte klar än men jag pallar inte mera, den sista påsen ( sopsäcken)skulle hon kunne gå igennom med Grevinnan, så kan dom sälja på blocket , men vi delar pengarna maria hahaha!
Gå på restaurang eller nått, skulle sitta det fint,mens bajskorvarna är hemma.
Jag har en smilla påse här med;)

Så här går det när du lämnar choklad kvar i rummet !!
Men den smällen får jag ta i morgon!!


Kommentarer
Postat av: A n n a

Stå på dig nu :)

2008-01-08 @ 16:38:05
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Åsa

Tuff kärlek! ; )

2008-01-08 @ 18:45:06
Postat av: Anonym

Åsa ; med risk får att det kommer bli orkan här i morgon så tror jag banne mig,jag får ta med mig en bit choklad från butiken eller om jag kanske bakar hahaha som tur ät tränar hon till 20,00
,)

2008-01-08 @ 18:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0