frågor

1. När gick du upp idag? ääähh klockan ringde som vanligt 6,00 men jag klev inte upp före 07,05 så jag kom för sent som vanligt-!!
2. Diamanter eller pärlor? diamater ( små)
3. Senaste filmen du såg på bio?  Juno
4. Favorit-TV-program? antikrundan
5. Vad åt du till frukost ? frukost o frukost,käkar 9,30 på kobbet 2 mackor
6. Vad är ditt andra namn? inget
7. Din favoritmat? fläskfile o pot gratäng
 8. Vilken mat gillar du inte? blodpudding
9. Favoritchips? grill
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? henning kvitnes
11. Vilken bil kör du? magnus´s
 12. Favoritmacka? gott färskt bröd,med god skinka o ost tomat o paprika
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ? Överlägsenhet o lögner falska o´ch får att inte glömma latmaskarna på jobbet *blääää*
14. Vilka är dina favoritkläder?  jeans, tröja
 15. Om du fick åka vart du ville på semester ?  just nu vet jag inte , pärlerporten kansk ;) hälsa på gamla bekanta
16. Favoritklädmärke? nudie o masa annat ,men inte just nu för tiden hahaha
17. Var vill du dra dig tillbaka? småland eller norge
18. Favorittid på dagen? Har ingen..min favorittid e på natten
19. Var är du född? Norge /halden
20. Vilken är din favoritsport att se på? inneband med kommadoran
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? ingen tror jag lägger den på bloggen
22. Vem tror du skickar tillbaks först? nån som inte hat tagit den förut?
23.Coca Cola eller Pepsi?  Coca cola eller pepsi
24. Fotboll eller hockey? Fotboll i första hand.
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?  Natt
26. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?  Nope..
28. Vad ville du bli när du var liten?  kommer ej i håg advokat tror jag hhahaha
29. Bästa barndomsminnet? Åh..har många.. med min pappa
30. Varit i Afrika ? Nope.. har ingen längtan dit..
31. Nånsin rullat in någon i toapapper? Hahaha..nä..ingen människa..
 32. Varit med om en bilolycka? ja faktiskt 
33. Favoritdag i veckan? fredag
34. Favoritrestaurant? Samrat indiskit i sthlm
35. Favoritblommor? orkideer
36. Favorit-snabbmatsrestaurant? thai shappa här nere
38. Äger du en cykel? Ja faktiskt *asg*
39. Vem fick du senaste mailet från? Anna & åsa
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på? ingen aning
41. Läggdags? Sent..sent
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?  skickar det inte till nån
43. Senaste personen du åt middag med? Magnus
44. Vad lyssnar du till just nu? Debatt
45. Favoritfärg: Röd
46. Hur många tatueringar har du? 0
47. Hur många sänder du det här mailet till? Vet inte

Kommentarer
Postat av: Caroline

Och som ingen verkar ha märkt förutom Jennie (www.jennieonline.com) så fattades fråga 37 *garv*

2008-02-01 @ 01:02:32
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: monica pååååå jooooobb

hahaha märkta jag ine ens gjorde det i går astrött,men jag skulle nog inte sett det endå!! :) vad var frågan jag hittade den inte hos jenni

2008-02-01 @ 07:57:15
Postat av: Åsa

Inte på min! Jag hade fråga nr 37 med! Kul läsning!!
Kramen!

2008-02-01 @ 22:00:29
Postat av: Skonilsson

1. När gick du upp idag? Jag svävade som en ängel ur sängen.
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter.
3. Senaste filmen du såg på bio?
Guldkompassen
4. Favorit-TV-program? Nä, nä jag går inte på den enkla.
5. Vad åt du till frukost ? Ett glas vatten och en espresso.
6. Vad är ditt andra namn? Fotfetischist
7. Din favoritmat? Kött och Sallad
8. Vilken mat gillar du inte? För mycket av Samma
9. Favoritchips? Grill.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? CD? Vafalls? Välkommen till 2000-talet?
11. Vilken bil kör du? Toyota Prius
12. Favoritmacka? Allt med vallmofrö
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med ? Inga.
14. Vilka är dina favoritkläder?
Sköna och mjuka.
15. Om du fick åka vart du ville på semester ?
Varmt - där jag inte varit.
16. Favoritklädmärke? Ecco.
17. Var vill du dra dig tillbaka? Ingen aning.
18. Favorittid på dagen? Natten
19. Var är du född? ...borg.
20. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks? De flesta.
22. Vem tror du skickar tillbaks först? Någon md tid!
23.Coca Cola eller Pepsi?
Coke
24. Fotboll eller hockey? Fotboll
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Natt
26. Pedikyr eller manikyr? Pedi.
27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inte än.
28. Vad ville du bli när du var liten? Båtpolis
29. Bästa barndomsminnet? Svarta backen i fjällen
30. Varit i Afrika ? Nej.
31. Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja.
32. Varit med om en bilolycka? Ja.
33. Favoritdag i veckan? Nä.
34. Favoritrestaurant? Nä.
35. Favoritblommor? Nä.
36. Favorit-snabbmatsrestaurant? Nä.
38. Äger du en cykel? Ja.
39. Vem fick du senaste mailet från? CS.
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på? Ingen.
41. Läggdags? 3.30
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Skickar det bara hit!
43. Senaste personen du åt middag med? Tess
44. Vad lyssnar du till just nu? Surret från en dator.
45. Favoritfärg: Grönt
46. Hur många tatueringar har du? 0
47. Hur många sänder du det här mailet till? Ingen

Wow, det tog mer tid än jag trodde.

2008-02-01 @ 23:05:32
URL: http://skonilsson.blogspot.com
Postat av: Monica

Åsa du hadde väl inte 37? det var ju dig jag fick den av ?

2008-02-02 @ 11:46:54
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Monica

Åsa du hadde väl inte 37? det var ju dig jag fick den av ?

2008-02-02 @ 11:47:03
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0