Det gör ondt det gör ondt

Inte van at vara osams , sen bli jag elak sur o grining !
Vi har inte pratat sen i morse när jag frågade va han höll på med!
- Näää inget , allt är som vanligt , ingen sex ,
-du sitter kun vi datan ( har inte haft sex sen början på december den 6 december får att vara exakt. vet at det är ett tag ,men jag har inte haft lust ;(
- jag vet att jag sitter mycket här vid datan
- han sitter ju och läser ofta fan jag klagar ju inte på det ,men bara för att det är en data så blir det nån svart sjuka !
Sen va sexet beror på det vet jag med , och det har inget med M att göra snarare min vikt jag trivs inte med mig sälv längre!
Men gör nåt åt den da tänker ni?
Men det är inte så jäkla lätt , jag kan inte !!!
Har ingen karaktär!
Sen 2005 har jag gått upp 30 KG !! 30 FUCKING kilo!! Hur kul är det på en skala!
Kan tillägga att sen april 2004 till juni 2005 så  gick jag ner 30 kg hur duktigt som helst ,men så dog min pappa,jag tappade lusten, dårlig relation till min mamma, osv ! + dårlig karaktär !
Älskar god mat o choklad
Ibland önskar jag att jag hadde problem med SPRIT och KNARK då fick man iallefall hjälp! När jag gick ner i vikt 2004 så var jag ute med stavarna 30-40 innan jobbet varje morgon! Nu orkar jag inte ens gå ut och promenera !!
Tycker det mästa är skit faktiskt! Men kanske kan jag komma igång igen nu med denna bloggen? När jag öppnar mig lite!

Kommentarer
Postat av: A n n a

Precis,man måste vara nöjd med sig själv om man ska kunna ge till nån annan av sig själv..
(älska sig själv först)Lättare sagt än gjort...
Se denna nya bloggen som en nystart? Kör lösenordsskyddat om du känner för det? Bra att kunna vräka ur sig lite emellanåt?

2008-01-02 @ 00:21:07
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: grannfrun

*ser den alltför igenkännande röda tråden*

*kramar hårt*

2008-01-02 @ 07:48:49
Postat av: Caroline

Du ska ha cred för att du öppnar dig så som du gör!! Här ser du oxå en som inte har nån vidare karaktär. Och det kan du ju se på min hemsida... kolla bara in vikttabellen från 2006 och 2007. Men att du sitter vid datorn ska väl inte vara anledning att vara sur?? Då får ju han oxå ta initiativ till att hitta på nåt. Men det där är aldrig lätt att inte vara nöjd med sig själv. Och om nån familjemedlem går bort så är det ÄNNU lättare att falla tillbaka till gamla (o)vanor. Men försök se det så här... tror du din far hade velat att du mådde så här? Att du tappat tron på dig själv och allt annat (det har du kanske inte men...) ÄVEN din karaktär? Jag försöker alltid tänka som så att om man inte gör (eller kan göra) en sak för sig själv så gör det åtminstone för nån annan. Som din far t.ex. Din far hade nog ALDRIG accepterat att du gick runt och mådde så här och då hade han nog satt fart på dig? Tror du inte? =) Se det som en nystart med bloggen! Som Anna skriver, lösenordsskydda den och formligen SPY GALLA över allt och alla i den som du känner för! Det är jäkligt frihets---(kommer ej på ordet men du fattar =)). Men jag vet... inget av det som du nämner här är lätt. Speciellt inte om man är eller känner sig överviktig. Man blir så jäkla anti mot allt då!! Men kämpa på! Du har annars oss nätvänner (ok, jag har nyss börjat läsa här men ändå hehe) som stöttar och risar och rosar dig så gott vi kan!!

Massa kramar från Malmö!!

2008-01-02 @ 17:53:33
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Caroline

Med risar menar jag att man ibland även behöver - vad är det man säger? - konstruktiv kritik oxå om man ska kunna se saker ur ett annat perspektiv eller för att öppna ögonen på någon =) Inget som säger att vi nånsin kommer behöva risa dig hehe. Men ville bara förklara mig =)

Kram!

2008-01-02 @ 17:56:21
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Monica

Caroline Ris på du hur mycket du vill hahaha precis va jag behöver ;)
Och du har så himla rätt !! Min pappa skulle inte vilja ha mig så här , eller han tycker om mig oavsett (gjo´rde) men han var en sånn som hadde jag det bra då hadde han det toppen , hadde jag det illa hadde han det enda verre;)

2008-01-02 @ 21:48:11
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jo men det är ju så med föräldrar... med vissa, inte alla har man ju hört... =( att mår barnen bra så mår föräldrarna också bra och vice versa. Men mår barnen ikke fint så gör ju föräldrarna allt i sin makt för att dom ska må just - bra! Men jag förstår precis hur du menar. Och nej, ja tror inte du behöver nåt ris..... bara ett STORT fång av ROSOR!! =)

2008-01-03 @ 00:27:16
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0