Ang Magnus

Så svarade jag inte på hans sms i morse  nä´äää ni han skulle få pinas lite extra !
 Så som ni ser i inlägget nedan var jag på shopping idag det är bra meducin iallefall för stunden hahahaha! Magnus ringde vid 19,30 men jag råkade trycka på röda luren. Jag trodde faktiskt inte han skulle våga ringa igen,men han återkom efter 20 min !
-Undra vart jag var om jag hadde dragit firån honom?
 -Näää da är på väg hem nu, Men va ville du?
-Jag ville be om ursäkt för att jag var så jävla dum och undra om du förlåter mig?
-.Ja det gör jag ,men vi får prata med när jag kommer hem!
Så jag ramlar inn dörren 10 min senare med alla mina kassar ;) hahaha jag är slösa han är spara så har det alltid varit!!
Magnus ;Men va har du gjort??
Monica; det jag är bäst på tröst shoppa,
Han står lite som en lite pojke ,sen kommer han fram och kramar mig och ger mig en puss.
-och undrar igen om jag kan förlåta honom , för att han var så dum!
-ja det kan jag men gör inte om det !
Sen har du kanske i rätt i va du tycker men det ger dig inte rätten av att vara dum och elak mot mig då b ir jag lessen-!
- sen att jag sitter vid datan ocg surfar eller bloggar kan dú heller inte bli sur för!
- hadde jag suttit med bok , tidning eller korsord hadde du ju inget sagt eller hur??
- men jag tar tillbaka det jag vara bara dum

Jag åker inte till Örebro vi ska bort på lördag till grevinnan o hennes Mange ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vad skönt att det löste sig lite nu!! =) *glad*

2008-01-03 @ 00:38:49
URL: http://www.kcalorin.se
Postat av: Monica

jag med hahah jag firar med att sitta kvar här ,mens han la sig *skrattar* han ska ju jobba jag är ledig så va sjutton??

2008-01-03 @ 00:50:14
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0