Vilken j"#¤%a planering

Sååååå suuuuuuur jag blir jag ska ju hämta kommandoran + en kompis idag på elverket!
Så då lovade jag grevinnan att jag tar hans son o kompis med i bilen!
Den 5 personen skulle ju sova på lidingö, hos bekanta !
Då blir ju det kanon tenkte jag 4 i bilen + mig!
Nuuuu ringer kommandoran att Den andra tjejen inte alls ska sova på lidingö!
Hon ska sova hos kommadorans kompis här  nacka, så du MÅSTE KÖRA hem oss alla 5!!!!!
Måste jag inte alls, !!!
få det är fullt i bilen!
Så jag avreagerade mig hos grevinnan som säger att hon kan åka endå!
Men är det mening att jag o grevinnan ska köra varje gång!
Nääää nu är jag redan less på elverket!!!
nästa gång det är elverket hoppas jag att det finns andra som kan skjutsa eller att vi är bortbjudna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0