Sovna sent i natt

Eller i morse, sovna faktiskt inte före 04,30 ;o inte kul
Sen vaknade jag vid 9 somnade om som tur var och vaknade innan 12!
Det första jag gjorde var och gå in på Skit PA!
helt sjukt på 30 min har jag fått 6  nya kompisar , 5 tjejer 1 kille ålder mellan 13-15
1 tjej tackade nej!
Sjukt va?
Man jag kan ju inte sitta där inne hela tiden jag ljuger ju så jag vet inte själv vad jag säger hahaha, vem jag känner osv.
Nu ska jag kolla snabbt in på bloggarna sen måszte jag nog lägga mig igen mår illa, kanske beror på att jag inte hör på örat?
*suck*

---------------------------
14,45
Nu har jag 5 tjejer 2 killar Kommandoran har inte acepterat mig ännu, hun undrar vem jag är vart jag bor vem är min kompis ,vilken klass skola?
Undrar om hon kommer acceptera mig!
Derimot en annan sak som gjorde mig förundran, var att Min sambos son han acceptera mig utan att ens kolla vem jag är? Värken för ellér efter?
14,50
----------------------------
Obs nu acceptera hon mig !
Jag  rablade upp en 3-4 kompisar sen att jag ska bör´ja i hennes skola nesta höst!
Det enda som kan spricka nu är att jag kallar mig Nils kanske hon inte går på direkt!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh hahaha du bara ÄR för rolig!! =D

2008-03-02 @ 01:24:09
URL: http://www.kcalorin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0