Snart helg ;)

Nää inte ännu kanske några dagar kvar !
Kommandoran är hos sin pappa idag, hon vill bo här säger hon,men jag har sagt vi måste prata ordentlig sen måste man prata med FR, så man kan få papper på detta isåfall!
Sen vill jag inte hon ska ångra sig efter 2 månader heller, helst av allt skulle det vara best om det funkade varannan vecka! Sen ska hon ju inte vilja bo här bara för att allt är lättare här? Bara för at jag är som jag är!
Sen måste man ha bort lite dårlia ovaner..
Men vi får se vad som hender framåt, jag ska träffa henne på torsag ¨,v i ska gå på bio är en film jag vill se ! ;)
*ps I love you*
Sen med min "bantning" går det väl så där har ingen karaktär längre!
båda dessa dagar har några bjudit på tårtor från gautau, fan måste ju smaka då! Kan inte låta bli.
sjuk sjuk sjuk

Kommentarer
Postat av: Buzan

Vad trevligt att du och K kan gå och se film i hop och att hon viull vara hos dig. Men som du säger.. GÖR upp regler innan så hon inte tror det blir en baggis hos dig.. utan kanske även kolla med hennes far, om det är däör hon bor annrs , vad hon har för regler där...Att man som föräldrar är konsekventa i sin uppfostran även om man inte bor ihop är så viktigt... funkar kanske inte alltid så.. men jaja.. min åsikt i en liten karamellpåse.. kram på dig och fortsatt trevlig kväll.. *lööööv*

2008-02-12 @ 21:23:56
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Maria

Men du.. ät vad du vill bara vi rör på oss?? Nu sätter du igång med mig igen tycker jag, kan vi prata, svära, skratta gråta av oss under promenaden :-)
Bara promenad är ju en förbättring mot förut så ät och promenera är mitt råd. Kram kram

2008-02-13 @ 05:43:12
URL: http://marianorinder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0