Sliten

Men nå är det snart helg iallafall ;) ska bli skönt !
-haha träffade just grevinnan son han tyckte måndagar var jobbiga efter en hård helg hahaha själv tycker jag fredag är jobbiga efter en lång vecka ;)
Idag har jag fått utskällning av 2 stýck Anna och Grevinnan ;(
Men jag ska skärpa mig , dom tyckte jag var dår´liga på att kommentera!
Men jag ska bättra mig ,men ibland räcker inte tiden till altid, och kommentera var´je inlägg,men jag vet ni är van med det ( får det är liksom jag)
Så jag kan lika gärna varna är nu i morgon är jag inte hemma ,först är det jobb,sen bio kommer hem sent!
Så får ni ingen kommentar så beror det på dettaa;)
ok
Idag haddé jag en lång diskusjon med kommandoran!
Hennes pappa sa hon skulle komma direkt hem efter skolan, så hon ringde mig och ville att "vi skulle hitta på nått" men det ville jag så klart inte , Som jag sa att du får göra upp med pappa,sen måste du ju inte hänga med kompisar varje dag!
Eller måste man det?
Forstår ju attdet är kul,men endå!
Ibland önskar jag att hon var en hemma, mammig , läs tokig tjej ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Formsvackor har alla ;) kram på dig! Tack för vänliga ord...

2008-02-13 @ 18:25:55
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Monica

;) anna varsegod KRAM!!

2008-02-13 @ 18:31:03
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Maria

Hallå.. du behöver inte alls kommentera allt ju men jag trodde ju att det var jag som skulle försvinna och när du skriver såna saker som du skrivit och samtidigt slutar kommentera blir jag ju rädd ju :-)

Dessutom lilla gumman blir det visst ingen bio imorgon så hahaha.. Nej då du behöver inte alls kommentera mig, jag kommenterar ju aldrgi nån så jag behöver heller såklart inga kommentarer.. jag var ju bara rrrrrädd. :-)

2008-02-13 @ 20:09:26
URL: http://marianorinder.blogspot.com
Postat av: Monica

Det är lungt inte vara rädd för mig snarare jag som ska vara rädd för dig;)

2008-02-13 @ 20:12:45
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se
Postat av: Åsa

Livet e inte lätt inte!! ; ) Hoppas du har en skön kväll ialf! Kramar!

2008-02-13 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0