Lite bilder från en toppen vecka


Jag o grevinnan är och handla på Maxi , detta är vad som havnar i vagnen!

Dessa ska jag sätta i en skål

Ser mycket finare ut efter nån dag!

Så här gick det med denna ;o
Bra eller dårligt?

Tröstar mig med dessa som jag fick av en patient ;)
Gissa hur glad jag blev;)


Orkideen här ovan den lilla fick jag av supergulliga Maria, som inte ser ut så här till vardags bara till fest ;)

Nu ska jag ta ett litet mellanmål ;)
En nutrilett och en Vodka rasperry ;)


Just det !
Kunde ju inte bli en bättre dag;)
 kommandoran var jätteglad;)




Kommentarer
Postat av: Åsa

Va skönt att du haft en toppenvecka! : ) Lovar att lägga ut före o efter bilder på sovrummet sen när det e klart! Kram.

2008-02-09 @ 18:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0