Idag är det ångest söndag

Suck synd jag inte tog ledigt i morgon, skulle behöva det!
eller kanske inte hahaha är bara lite latsmask, just nu!
Får väl dra mig till jobbet i morgon,endå!
Helt okej bara man är där!
Svårt att komma ur sängen bara ,men det ger sig som sagt!
Pratade just med min vännina från Norge ,som jag inte kan¨åka hem till nesta helg!
Men jag har lust ,kanske jag slänger mig i bilen endå på fredag,måste fundera lite till,
Hon sa jag var välkommen endå, ifall jag ångrar mig!
Idag ska jag på Tupperware party hos Åsa , grevinnan syster det ska bli kul har aldrig varit på ett sånt!
Men först ska jag träffa grevinnan och vi ska GÅÅÅÅÅ dit !
My good ,men det löser sig nog!
Jag har ju ingen val, kan ju inte gärna ta bilen och åka efter heller??
Så fram till 14 ska jag bara vila , känner klaockan sticke iväg nu!
Kommandoran ska ska till stan med en kompis , har suttit i tele sen 11 med denna kompis ??
Varför åker dom inte bara i stället?? Hajar inte detta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0