Bättre nu;)

Sams igen var ju inte mange jag var sur på det var ju mig själv!
Men innan vi blev sams åkte jag iväg med grevinnan till ( *håll i hatten* ) till DONKEN ;O
där träffa jag kommadoran o killarna!
Inte så fortjust i donken egentlig men nu blev det så!
Får ta thai en annan dag!
Nu ska jag bara vänta på en annan del av Köping där tobbe snart dyker upp ;)
Sen håller jag ett öga på tradera la ett lite bud till ;)
Sen får det vara bra !!
På onsdag åker kommandoran till Romme över dagen ,med skolan, så det bli och packa i morgon!!
fan att jag inte kan hitta mina hörlurar och inte sladden tillkameran, fattar inte hur saker bara kan bli borta??

Kommentarer
Postat av: Buzan

Romme? I borlänge?
Det där med sladdar och sånt är ett evigt gissel hos mig.. för alltid köpa nytt för att precis dagen efter hitta sladdfan.

hare bäst. Kram

2008-02-03 @ 17:49:26
URL: http://buzprat.blogspot.com
Postat av: Monica

jopp friluftsdag med skolan;)

2008-02-03 @ 17:52:04
URL: http://villmanintesavillmainte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0