Är hos grevinnan

Hon bjuder på middag i dagm det var en djävla tur annars hadde jag blivit uten, nääädå Magnus hadde väl fått lagat min mat, själv orkar jag inte göra ett knop *phu*
Fan jag som hadde lovat grevinnan o hjälpa henne med vissa saker, men jag får göra det i veckan, *löööövar*
Fy vilken kompis jag är bara lovar o lovar!
Nu hör jag rykter om att det är fläskfilé på gång , jag kör upp *bums*
Perfekt mat för en bakis kärring som jag!
nääää jag ska inte dricka idag,
Förresten köpte jag skorna på trader SPLITTER NYE FRED PERRY  335kr  ;)
till komandoran hoppas dom faller henne i smak iallafall, annars får jag ta dom själv!
Bye bye

Vet ni förresten att ARSLE är ett killnamn i Norge *asg* kom å tänka på det när jag läste Annas blogg

Kommentarer
Postat av: A n n a

hA HA..JA DET ÄR JU TUR ATT MIN BLOGG KAN STIMULERA TILL NÅT ROLIGT ;)
OJ fan caps lock va på :D Nu gjorde jag en Monica..he he

Ha så kul hos grevinnan..hälsa henne att jag kan inte gå in på hennes blogg..fastnar där då..hela datorn hakar upp sig som fan & ska va kvar på hennes blogg :)

2008-02-02 @ 19:50:22
URL: http://bannemignog.blogg.se
Postat av: Majsan

Hoppas skorna faller henne i smak...=)
Och här blev dte knappt någon sömn typ 3,5 timme allt som allt.Sitter nu på jobb och tar det lite chill....Har världens grymme huvudvärk och fryser.Har bestämmt mig för att hoppa träningen efter jobb imorogn och istället ta den när jag sovit och städat där hemma.....
Hoppas att maten smakade bra vännen...
Kram

2008-02-02 @ 22:08:47
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/
Postat av: grannfrun

alltid trevligt bli bortbjuden på käk=)

Sov sött Monica

2008-02-02 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0