Äntligen

Har jag fått tillbaka nätet det försvann igår efter att jag hadde pratat med ;) GulligaMallaBralla!

Igår var jag över och träffa en arbets kompis + en fd arbetskompis !
Det var jättetrevligt, glad för att jag gjorde det ,man behöver det också!
Sen har jag och ****'** varit lite trötta på varandra på jobbet !
och inte setts på 2 månader
Så detta behövdes!
Trevligt trevligt!
Pratade med kommandoran i går hon vart nöjd med håret sa hon !
Hon har sovit hos en kompis i natt;)
så bild kommer när jag träffar henne sen 
;)



Kommentarer
Postat av: Sickan

Ska bli spännande att se hur hennes hår blev!

Ha det bra!

2008-08-13 @ 14:10:46
URL: http://sickans.nu/pentaxk100d

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0